Πώς μπορώ να γνωρίζω τι ικανότητες πρέπει να διαθέτει ο νοσηλευτής που ζητώ και ποιο επίπεδο φροντίδας χρειάζεται ο ασθενής για τον οποίο καλώ;

Ο επαγγελματίας της υγείας που θα ανταποκριθεί στην κλίση σας θα σας ζητήσει να του περιγράψετε την κατάσταση του ασθενή και τις υπηρεσίες που ζητάτε από τον/την νοσηλευτή/τρια. Στη συνέχεια, είναι δική μας ευθύνη να επιλέξουμε το κατάλληλο πρόσωπο για την κάθε περίπτωση.

Πότε μπορώ να καλέσω για να κλείσω νοσηλευτή/τρια έγκαιρα;

Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί 7 ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες το 24ωρο. Είναι προτιμότερο να καλέσετε ένα 24ωρο πριν την ανάγκη νοσηλευτικής φροντίδας, ώστε να δοθεί ο κατάλληλος χρόνος στον άνθρωπο που θα σας εξυπηρετήσει για να εντοπίσει και να κλείσει τον/την νοσηλευτή/τρια που θα ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες σας. Σε κάθε περίπτωση, όμως είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε αμέσως σε οποιοδήποτε αίτημα νοσηλευτικής φροντίδας, ακόμη και την τελευταία στιγμή

Εάν δε μείνω ευχαριστημένος από τον άνθρωπο που μου έχετε στείλει, μπορείτε να τον αντικαταστήσετε και πόσο γρήγορα;

Η νοσηλευτική φροντίδα στηρίζεται στο ανθρώπινο στοιχείο και είναι πολύ πιθανό, ένας νοσηλευτής να μην ταιριάζει στο προφίλ των απαιτήσεών σας. Είμαστε πρόθυμοι, να αντικαταστήσουμε τον/την νοσηλευτή/τρια ώστε να νιώστε οικεία και πλήρως ικανοποιημένοι από την επιλογή μας.

Πώς επιλέγετε νοσηλευτή; Με ποια κριτήρια;

Έπειτα από κάθε κλίση, ο επαγγελματίας της υγείας στο τηλεφωνικό κέντρο αναφέρει το περιστατικό στην ομάδα της Life Care κάνοντας λεπτομερή καταγραφή όλων των επιμέρους στοιχείων του κάθε περιστατικού. Ασθένεια – τραυματισμός, ηλικία ασθενή, ιστορικό υγείας, λεκτική, νοητική, ψυχική, κινητική κατάσταση, ιδιαίτερες ανάγκες, ιδιαιτερότητες, υποδείξεις ιατρού και οικογένειας. Στη συνέχεια αναζητείται ο νοσηλευτής που ιδανικά ανταποκρίνεται στο σύνολο των αναγκών του ασθενή.

Το ασφαλιστικό μου ταμείο με αποζημιώνει για τις νοσηλευτικές υπηρεσίες;

Ο επαγγελματίας της υγείας στο τηλεφωνικό μας κέντρο μπορεί να σας βοηθήσει να διερευνήσετε τις δυνατότητες που σας παρέχει το ταμείο σας. Η εμπειρία και οι γνώσεις μας θα σας γλυτώσουν χρόνο και περιττή γραφειοκρατία.

Τι θα συμβεί αν διαφοροποιηθούν οι ανάγκες του ασθενή ή αλλάξει η κατάστασή του;

Είμαστε ευέλικτοι και πάντα πρόθυμοι να συνεργαστούμε με τους πελάτες των οποίων οι ανάγκες μπορούν να διαφέρουν ανά πάσα στιγμή για ποικίλους λόγους. Στη Life Care παρέχουμε νοσηλευτικές υπηρεσίες όλων των επιπέδων φροντίδας ώστε να είμαστε σε θέση να διαφοροποιούμε τις υπηρεσίες μας ανάλογα με τις εξατομικευμένες ανάγκες.

Ποιος είναι ο ελάχιστος χρόνος που μπορώ να απασχολήσω έναν νοσηλευτή της Life Care;

Οι νοσηλευτές καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, με ευσυνειδησία και επαγγελματισμό. Ο χρόνος παραμονής του επαγγελματία υγείας στο χώρο έχει μοναδικό κριτήριο την ανάγκη του ασθενούς και την ασφαλή και αποτελεσματική κάλυψή της.

Θα πρέπει να είμαι συνδρομητής στη Life Care για να επωφελούμαι των υπηρεσιών της;

Όχι. Η Life Care σας παρέχει τις υπηρεσίες της όποτε της ζητηθεί και το κόστος των υπηρεσιών της κρίνεται κατά περίπτωση.

Τα υλικά της νοσηλευτικής φροντίδας, όπως ενέσεις, σωληνάρια, αλοιφές, κ.λπ., τα παρέχει η Life Care ή πρέπει να τα προμηθεύουν οι πελάτες;

Οι νοσοκόμοι/ες της Life Care παρέχουν ό,τι είναι απαραίτητο για τη φροντίδα των ασθενών και τη διευθέτηση των αναγκών τους (χορήγηση φαρμάκων, λήψεις υγρών, κ.λπ.). Θα πρέπει οι πελάτες μας να μας ενημερώνουν για τις ανάγκες τους τηλεφωνικά, ώστε να είμαστε πλήρως εφοδιασμένοι με το κατάλληλο υγειονομικό υλικό.